Svijet rata i igara

“Razbijanje piksiliranih svemirskih brodova može biti jako zabavno, kao što vam može reći svatko tko je ikada igrao Galagu. Zračne snage smatraju da mogu dobro iskoristiti i svo to vrijeme na upravljačkoj palici — korištenjem igara kako bi pomogle zrakoplovcima da se pripreme za stvarnu borbu u svemiru” – stoji u članku na jednoj web stranici koja je specijalizirana za izvještavanje o vojnim aktivnostima. Iako je svemirski rat možda nova stvar za borbu i vojnu obuku, vojne igre se godinama koriste za obuku vojske za stvarne borbe na tlu. Korištene su igre pucanja u prvom licu koje su se pokazale učinkovitima u pomaganju vojnicima da se upoznaju s borbenim područjima, zračnim ofenzivama i upotrebom oružja . Osim toga, korišteni su i za obuku vojnika koji se plaše da uzimaju pištolj i zapravo ubijaju.

Vojne igre međutim nisu ograničene samo na vojsku. Probili su svoj put na mainstream tržište videoigara s bezbrojnim naslovima poput ‘Special Operations’, ‘Desert Storm’ i ‘Metal Gear Solid’ koji su postali bestseleri. Kontroverze se nastavljaju oko toga jesu li vojne igre sposobne desenzibilizirati normalnu osobu na nasilje. Neki igrači kažu da igraju godinama i ništa ne osjećaju. Iako je istina da neki ljudi rijetko pokazuju znakove nasilničkog ponašanja, neki ljudi, s druge strane, pokazuju pojačano nasilje kada su izloženi vojnim igrama i slično.
Vojne igre također se smatraju alatima za regrutiranje u vojsci i platformama za igre za obuku osnovnih vojnih vještina. Neke od ovih igara su sami po sebi priručnici. Na primjer, sustav koji se zove VRNE dopušta vojnicima da manipuliraju Humveejem na koji je montirano različito oružje. Ovaj sustav je usmjeren na obuku vojnika za rukovanje snajperskom prijetnjom u Iraku i već se pokazao popularnom igrom među vojnicima. Igra je hvaljena zbog svoje optike, zumiranja i toplinskih mogućnosti. Igra, koja je sada dostupna pod naslovom, Overmatch, omogućuje igračima da upravljaju sustavom točno onako kako je predviđeno da se koristi u stvarnom životu.

Posljednjih godina, svijet igara i svijet rata postali su još bliži jer je borba postala sve više stvar pritiskanja pravih gumba i gledanja kako se radnja odvija. Osim toga, igre su postale realističnije stvarajući virtualno iskustvo koje je teško zaboraviti. Vojne igre će se vjerojatno i dalje koristiti u obuci i novačenju, a možete očekivati da će i mainstream igrači vidjeti dio akcije.